Q & A

1.NEDIS fiyatlarını nasıl belirler?
2.Nasıl sipariş verebilirim?
3.Ne zaman sipariş verebilirim?
4.NEDIS'in teslim süreleri nasıldır?
5.NEDIS satın aldığım ürünleri nasıl teslim eder?
6.Teslimat ücretleri nedir?
7.Siparişimi kendim alabilir miyim (ya da başka birisi bunu benim için yapabilir mi)?
8.Teslimat yanlış olduğu zaman ne yapmam gerekir?
9.Faturamı ne zaman alacağım?
10.NEDIS indirim yapar mı?
11.Satın alınan ürünleri iade edebilir miyim?
12.NEDIS'in kampanyaları var mıdır?
13.Adres detaylarımı nasıl değiştiririm?
14.NEDIS'teki resimleri ve metinleri sanal mağazam için kullanabilir miyim?

1. NEDIS fiyatlarını nasıl belirler?
NEDIS güçlü bir ticari girişimdir. Size en iyi maliyet fiyatını verebilmek amacıyla günlük olarak uluslararası piyasadaki en iyi maliyet fiyatlarını araştırıyoruz. Bu fiyatlarımızın değişken olduğu anlamına gelir. Miktarla ilgili dört indirim ölçeğine göre çalışıyoruz: ne kadar fazla sipariş verirsen, fiyat o kadar düşük olur. Fiyatlarımıza KDV, diğer resmi harçlar, nakliyat fiyatları ve muhtemel paketleme maliyetleri dahil değildir.

2. Nasıl sipariş veririm?
En iyi sipariş verme yöntemi web sitemiz üzerinden iletişime geçmek veya e-posta, faks göndermek ya da bize telefon etmektir.
Web sitesi: webshop.nedis.com
E-posta: info@nedis.com
Faks: +31 73 5999698
Telefon: +31 73 599 3965

3. Ne zaman sipariş verebilirim?
Web sitemiz üzerinden veya bize faks ya da e-posta göndererek 7 gün 24 saat sipariş verebilirsiniz. Çağrı merkezimiz Pazartesinden Cumaya kadar 08.30 ile 17.30 (UTC+1) saatleri arasında açıktır.

4. NEDIS'in teslim süreleri nasıldır?
Hızlı bir teslimat bizim ilk önceliğimizdir. İş günlerinde 17.30'dan (UTC+1) önce verilen bir sipariş, bir sonraki gün teslim edilmek üzere aynı gün gönderilecektir.

5. NEDIS satın aldığım ürünleri nasıl teslim eder?
Satın alınan bütün ürünler posta yoluyla ve / veya kurye hizmetleriyle teslim edilecektir.

6. Teslimat ücretleri nedir?
Siparişinizin ücretine ilave olarak teslimat ve sigorta ücretleri alıyoruz. Bu ücretler siparişinizin tutarına ve siparişin teslim edileceği ülkeye bağlıdır.

7. Siparişimi kendim alabilir miyim (ya da başka birisi bunu benim için yapabilir mi)?
Tam otomatik sipariş ve paketleme sistemimiz siparişlerinizi posta ve / veya kurye hizmetleri ile teslim eder. Bu süreçten dolayı, maalesef siparişinizi kendiniz almanız mümkün değildir.


8. Teslimat yanlış olduğu zaman ne yapmam gerekir?
Lütfen teslimat içeriği makbuz üzerindeki bilgilerden farklı olduğu zaman aynı gün Satış Departmanı ile iletişim geçin (+31 73 599 3965). Lütfen ürün numarasını, sipariş numarasını ve teslimat tarihini saklayın, böylece mümkün olan en iyi hizmeti sunabiliriz.

9. Faturamı ne zaman alacağım?
NEDIS haftada bir fatura gönderir. Ödeme standartlarımızı başarılı bir şekilde karşıladığınız zaman size kredi limiti sunacağız.

10. NEDIS indirim yapar mı?
NEDIS'te iki ödeme imkanı mevcuttur. Faturanız ile veya otomatik fatura ödemesi ile ödeme yapabilirsiniz. Otomatik fatura ödemesi ile ödemeyi tercih ederseniz size faturanız üzerinden %2 indirim sunacağız.

11. Satın alınan ürünleri iade edebilir miyim?
Maalesef, yanlış satın alınmış ürünleri geri alamıyoruz. Siparişinizle uyuşmayan bir ürün alırsanız veya kusurlu bir ürün alırsanız lütfen bunu 5 iş günü içinde özel bir form ile bize bildirin.

Bu formu web sitemizde (www.nedis.com) bulabilirsiniz veya bunu size fakslayabilir ya da e-posta ile gönderebiliriz. Bu formu yazılı bildirim ve teyit almak için kullanın. Şikayetinizi kabul edersek size bir RMA numarası göndereceğiz. Lütfen eşyaları hasara dayanıklı bir malzeme ile paketleyin ve ambalajı hemen bize geri gönderin. Ambalaj üzerinde RMA numarasını belirtmeyi unutmayın. RMA numarası olmadan iade edilen ürünleri kabul etmemiz yasaktır. Onaysız olarak iade edilen ürünlerin posta masrafları gönderici tarafından karşılanacaktır.

12. NEDIS'in kampanyaları var mıdır?
Aylık Kampanya Dergimizi okuyarak veya web sitemizi ziyaret ederek kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Ayrıca haber bültenimize kaydolarak, buradan düzenli olarak kampanyalar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

13. Adres detaylarımı nasıl değiştiririm?
Lütfen bize yeni adresinizle ilgili faks veya e-posta gönderin.
Faks: +31 73 599 3965
E-posta: info@nedis.com

14. NEDIS'teki resimleri ve metinleri sanal mağazam için kullanabilir miyim?
Örneğin internet yoluyla daha fazla ciro elde etmenize yardımcı olmak için her zamankinden daha istekliyiz. NEDIS web sitesindeki resimler ve metinler üzerinde NEDIS'in telif hakkı olmasına rağmen, bu metinleri ve resimleri ücretsiz olarak önceden bir kullanıcı sözleşmesi imzalamak suretiyle kullanabilirsiniz. Lütfen daha fazla bilgi için Satış departmanımız ile iletişime geçin.

Telefon: +31 73 599 3965
E-posta: info@nedis.com